Inte så bra.

"tror du att du och jag kommer att ses igen
tror du att du och jag har en framtid tillsammans
tror du att du och jag kommer att leva länge än
det tror inte jag

tror du att du och jag kommer att minnas den här kvällen
tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka
tror du att vi kommer leva lyckliga i alla våra dar
även om vi aldrig mer ses

tror du att du och jag kommer att vinna det här racet
tror du att du och jag har en chans mot alla andra
jag önskar att jag kunde gå på nånting mer än bara känslan
av att allt redan är för sent"

 

Ooooont i huvudet! Har säkerligen bara mig själv att skylla med tanke på att jag druckit i princip
noll deciliter vatten idag, och så åt jag inget på hela dagen mellan frukost och den här middagen
som jag åt för ca två timmar sedan. Hmm. Och LÄTT att stå med pilligt rituppdrag då, med en stark
lampa i ögonhöjd. Näää. Inte det ultimata. Borde nog gå och lägga mig istället.

Och idag var inte heller någon bra dag för Fingrarna VS Håret. Fan alltså. Why the sudden stong urge?
 
Nåja. Be strong again tomorrow. 
Imorgon firar vi pappa som fyller 84 år! Gamle man alltså! 

Godnatt.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0