Julstämning åt alla håll, men ingen middag! ^^

Det blev sent ikväll, ändå, senare än vad jag trodde så jag blev stressad och det här med middag 
rann visst ut i sanden, nu kommer jag inte hinna fixa något.. blir sömntablett och framplockning av
morgondagens "underkläder" bara. Ja, underställ x 5, ungefär.. att ha under lucialinnet! Vi kommer 
att köra utomhus en (?) av gångerna så då gäller det att vara påklädd! Jag fryser ju helt sjukligt 
mycket så jag ska lätt överdriva klädseln. Men inget som får sticka fram under linnet, lixom.. : ) 

Innan övningen/mötet ikväll, så var vi och kollade på Viggos luciatåg på skolan också, så söta! 
Och så stannade vi och fikade efteråt. Sen fick jag skjuts av Oskar till övningen, själv skulle
han dansa och det var ju i samma hus, så.. ; ) TUVR! 

På tal om inget alls -
Här kommer ett par bilder från lördagens julkonsert som jag inte visat än, tagna av Thessan:



Bild från vårt nummer utan kör, där vi framförde "I believe in Father Christmas" i en härlig irländsk version!
På låten efteråt, som Jonas sjöng, fick jag sitta kvar med bandet och spela lite tamburin, spännande & roligt! ; ) 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0