Lalalalucia.

Skrivet ca 16:20:

Hemma på mellanlandning innan det är dags för Luciarepetition ikväll! : ) Vi drar till Vällingby om ungefär 
en halvtimme. Borde sjunga upp lite. Lalala. Hanna & jag var och kollade esteternas julkonsert idag vid 12:30,
sen stack vi till Café Magnifik och hade värsta fikabuffén! Och jag blev glad att de hade både sojamjölk och
havremjölk till kaffet! Bravo! 

Oj nu ska vi ju åka redan, glömde posta!

...och sen hann jag inte posta för jag skule ju ha lite bilder också... så jag lät det ligga, tills nu.
Nu är klockan ju jättemycket mer, den är faktiskt 01:20! Vi höll på att repa till ca 21:15, sen lite förberedelser
inför fredagen, och så lämnade vi Vällingby typ 21:30. Hanna & jag rundade av med Donken dit även Oskar
kom och åt med oss! Myyys! Repet gick för övrigt bra, Hanna spelade in lite sång med sin mobil och det lät
ju faktiskt förvånansvärt bra! Det var rätt skön akustik i rummet där vi övade, också.. : ) 

Bilder från tidigare idag, när Hanna & jag var och maratonfikade:

 
Och sen var internet bråkigt och sen så gick jag inte och lade mig och sen så gjorde jag té och nu är klockan 02:08.

Lucialinneprovning efter rep, här syns jag, Malin, Karin, Julia & Hanna - som tagit bilden! ♥

 
Men nu ska jag nog ta och dricka det där téet... och gå och lägga mig!! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0