Måndag!

Ett par bilder som Hanna knäppte igår under pappas 84-årsfirande.
Det gör ont i mig varenda gång jag tänker på hur gammal han är, hur han mår,
hur han lixom inte kan göra något själv längre. Men jag håller tillbaka det varje
gång jag träffar honom, försöker att inte känna eller tänka på det alls.
Men så tittar jag på de här bilderna, och påminns om precis det.

Life aint fair.

Lilla pappsen.



(Vad fan hände med min frisyr? Nåja.. ^^) 

 
Vilka fina bilder Hanna fångade på honom iallafall. Det är jag glad för! ♥ : )
  
Försökte fånga ett par vackra frostiga träd på vägen från jobbet. GICK SÅDÄR. 

                            

Fast lite såhär såg det ut imorse, på väg till jobbet, om man nu klarar sig utan fina frostdetaljer på nära håll.

 

Och här ba... litet tråkskissande på jobbet och sedan min fantastiska fiskgratäng jag gjorde till middag,
med färsk sparris och ett glas vitt, ba OMNOMNOM.


Och nu ska jag sängdyka, är sååå trött, tur att Ataraxen gör sitt när sömntabletterna är slut... ahh.. : ) 
 



Postat av: Evelina

Meen gud, jag hade aaaaldrig gissat att din pappa var 84, 70år max! Det ser ut som att ni hade ett mysigt firande. ♥

Svar: <3 : )
Ida

2015-01-04 @ 22:52:56
URL: http://zooot.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0