Missnöje.

Har plötsligt en stor jäkla reklambanner om kondylomvaccin som ligger och döljer hela min bakgrundsbild
och därmed pajar hela min design i bloggen. Tack...? Att det är reklam mellan inäggen kan jag leva med,
det är ju ändå en gratistjänst, men banners stora som tegelsenar är ju något man SJÄLV väljer att ha med,
och typ isåfall även tjäna pengar på det själv? Det här är INTE OKEJ! Jag har faktiskt mailat blogg.se och
frågat om det. Tycker det är ganska kasst. Måste göra om allt, om det ska fortsätta såhär.

 
OH THE IRONY!! Jag vill verkligen inte HA DEN DÄR.

Dagens i-landsproblem.
Även det, att jag borde somnat kl 23 eftersom jag ska upp klockan 7,
men nu är klockan 00:39, och.. ja.. sömnen känns rätt avlägsen. Fuck.
   

Postat av: Lilly

Lite av orsaken till att jag bytte blogg + jag vill ha en nystart + designerna här inne är döjobbiga. :o På nya bloggen är det mycket enklare med allting. T.o.m att ta det lugnt och inte blogga. ;) Nu har jag inte bloggat sen lucia.

Svar: Jag har aldrig känt bloggpress, det är väl knappast något sidan står för, it's all in your head. Har heller aldrig haft problem med designen, har inte haft problem med någonting faktiskt, och den här bannergrejen dök upp igår. Så innan dess, no problems, typ. :)
Ida

2014-12-18 @ 09:40:32
URL: http://saxros.vimedbarn.se
Postat av: Lilly

Skönt för dig. :) Jag trivs dock bättre på min nya bloggdomän. Den känns bättre för MIG. :)

Svar: Ja, det gör du säkert.. : )
Ida

2014-12-19 @ 00:18:26
URL: http://saxros.vimedbarn.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0