Down.

Nämen det HÄR var ju inte bra... nu har halsontet hittat även till mig. Det började igår kväll, jag kände
det när jag satt här framför datorn och grejade. Och inatt när jag äntligen lade mig, så kände jag att nu,
nu kommer det, nu blir jag sjuk. Vaknade vid 9 och hade svårt att andas, typ, gick upp och fotade lite
snö och tog nässpray fast jag inte ens är täppt, men jag tänkte att den kanske kunde köra nån kedjereaktion
ner till halsen eller så. Tog en Strepsils inatt också. Har EN kvar hemma. Orutinerat. Ska ner till Optikern idag
innan showträningen (blir dock ingen sång för mig idag...) så jag tänkte gå förbi Apoteket också och ladda
upp med lite förkylningsprylar. 

Klockan är 14:42, jag är sååå seg, inte ska jag väl få feber också? Alla är sjuka runtomkring mig, men jag har
inte tid, jag var borta från jobbet i lördags p.g.a migrän och måste ta igen den dagen någon gång, och nu ska
jag jobba lördag & söndag så jag måste lixom jobba även om jag är sjuk. Jag har inte tiiiid att vara sjuk. 


Jag känner mig så nere. Many many reasons. 



Alla ljuger.
Ni vet det va?
Alla.



Postat av: Patrik

Klart alla ljuger… men om jag ska vara lite ärlig så tycker jag att du ska få vara glad och må toppen. Krya på dig med halsontet och hoppas du får vara glad för något.


Svar: Jag kan tycka att jag ljuger minst av alla......? Thank you. Det tycker jag med. Det är lite läge för det nu... : ) Kram!
Ida

2014-02-20 @ 17:02:19
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: johanna

tyvärr ljuger ju alla någon gång.. men jag är helt ärlig när jag skickar mängder av nätkärlek och hoppas på att du inte blir sjuk nu!

Och heja heja med håret, kämpa på!! <3
KRAM!!!

Svar: Tack fina du! <3 KRAM tillbaka!!
Ida

2014-02-20 @ 21:49:00
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Patrik

Ja, så öppen som du är med precis allt i bloggen så tycker jag att du ljuger minst av alla. För dom flesta är nog en blogg bara en del av en fasad, men det känns som att din blogg är en del av dig, även på djupet. Kan du vara så öppen och ärlig i en blogg så är jag säker på att du är ännu mer ärlig IRL. Kram!

Svar: : D Kram!
Ida

2014-02-21 @ 09:38:38
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0