Glasses and hairdo's.

Glasögon all day! Man kanske skulle pröva att gå utanför dörren med dem nångång så man vet om det funkar. 
Så man inte vinglar ner i nåt dike eller så. Jag behöver gå och handla. Men inte nu mitt i natten. Om jag mår okej
imorgon så kanske man kan testa? I needz milkz. And candyz... 

             
             
 
Är lite splittrad i min hårfråga också. För det första - det går fortfarande jättebra trots att det är tungt ibland, 
jag utsätts för prövningar hela tiden men jag klarar av dem och det gör mig stolt. Håret växer och det är tjockt
och starkt. Men jävligt lockigt. Så jag tycker ju INTE om frisyren som den är nu, som den av sig själv växer ut,
men det är fint när det blir längre. Om jag inte ska ta och raka bort allt på sidorna nu och behålla en mohawk.
Har aldrig kunnat göra det förut då jag inte låtit håret vara, jag har inte haft såhär mycket hår OVANPÅ huvudet
sedan mina unga tonår. Eller typ, strax innan dess. (mängdmässigt, inte längdmässigt) Det här är ett jävla gyllene
tillfälle att prova den frillan. Inte tänka att jag "förlorar" en massa tid som håret på sidorna växt. Jag vill ju
faktiskt testa. Det är dags snart. Dags för plattången, och dags för sprayen, och dags att testa den där jävla
frisryen en jävla gång för alla... : ) Jag har varit så jävla duktig, så jääävla duktig & stark!! ♥ 
 

Postat av: Chanel

En sann inspration. ❤

Svar: Tack! :) :) :)
Ida

2014-02-26 @ 06:46:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0