Senaste-månaderna-kollage...?

Min mobil är så FULL av bilder. Bilder och videos, närmare bestämt 600 stycken.
Kanske inte så mycket, tänkte ni nu, men minns då att min mobil är från the good ol' days,
med knappsats och allt. Och 600 bilder/videos sinkar den NÅGOT. Jag måste tömma!
Det är mycket jag vill spara men mest skit som jag fotat till blogg osv. Hehe. Om man skulle
göra ett litet försök på en gång, kanske? Best of.... lately....? Bara sistone, verkligen. 

Vi börjar väl lite blygsamt med ett fredagsmys hemma hos Hanna i början på DECEMBER:
 
 
Julkörsgig i Vällingby, också december:


 
Jag & Bea kollade på gamla filmer från Estet-åren på gymnasiet, filmade med min videokamera,
vi drack vin och låg stundtals på golvet och tjöt av skratt! SÅ BRA KVÄLL. ♥ Sen följde utgång! 
 
 
Söta mössan, och nya favoritmaten.... 
 
                         


Skumbad. Som fan. 

 



Jag & Miriam hade tråkigt på jobbet. Vi körde Gissa Låten med foppatoffelmärken.... ^^

1) "I should be so lucky, lucky lucky lucky, I should be so lucky in love..."
2) "Hello! (Kitty), You fool! (...), I love you, come on join the joyriiiiide, join the joyride..."

Obviously! :)

Häromdagen roade vi oss med detta när vi hade det riktigt tråkigt i kassan;

 
HAHAHA. De är bra till mycket, de där märkena..... ^^ Min vante har också fått agera tråkvapen i butiken.

                         
 
....ja..... : ) 

                       
                           Dags att rensa lite i plånboken kanske? Bussbiljett från 2006....


Lekte med en clip-on-hårslinga en sömntablettsnatt....


Och med öronmuffar. 


En rolig kväll i januari, efter att vi varit iväg med styrelsen och käkat och kollat på standupshow...
Det avslutades på Donken, där marcus & jag gjorde ett avancerat in-ear-system! Till showen! AWESOME!
....eller...? ^^


Och sen var vi ju på FEST goddamnit! Jag & Bea, ute i Skokloster hos Alexander. Det lade jag aldrig ut:
 
                                            Jag matade anklampan med bröd. 

                         

Blandat blandat blandat: 



Marcus & jag efter föreställningen vi tittade på förra måndagen... den hade inget med Bamse att göra, but still!

 
HelloKittySpons här, verkar det som.. ^^ Och här kommer TVÅ bilder från Elins 36-årskalas i helgen;

 
Elin, jag & Oskar spelade in "helium booth"-videos, OCH HADE SÅÅÅ ROLIGT, när vi körde Alcazarlåtar
iklädda ansiktsmasker, med stämsång, spontankoreografi och allt... : ) ♥

 
Miriam hade med sig en termos med hemgjord varm choklad och marshmallows till oss två på jobbet
i söndags. BA HALLÅ? Kärlek! : ) 


Och här i studion i måndags kväll, Herman & Marcus samarbetar på hög nivå... : ) 

 
Och senast idag, då. Sen får det räcka. HÅÅÅÅR! Imorgon kväll checkar jag för HUNDRA DAGAR, och idag
har jag mätt, lite drygt 5 centimeter har det växt, fick en fråga om det nämligen, så bara att ta reda på! ; )


Nope, nu får det vara slut, det var sista tidens opublicerade bilder. Nu måste jag försöka sova. Tabletten
verkar inte alls som den borde, så jag får väl försöka hjälpa till lite... puss & godnatt! : D 
 
 

Postat av: Lolle

1oo dagar! Såå bra jobbat ju!

Svar: Tack! Ja det känns skitbra :D
Ida

2014-02-20 @ 11:35:41
Postat av: honom

Du är väldigt vacker Ida.

Svar: Tack :)
Ida

2014-02-20 @ 23:11:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0