Spontanfoton.

Förra måndagen, när vi gick ut i solskenet på den torra asfalten, kände jag mig inte så vacker, 
men han hade kameran med sig och han fotade mig iallafall. Jag hade gårdagens smink och var
överlag ganska generad och lite blygt fnissande när han riktade kameran mot mig, men det verkade
blir några schyssta bilder iallafall. Han är duktig. Nästa gång är jag mer förberedd... ^^

Titta in hos honom här: www.facebook.com/DanielEyre



 

Det här är en HELT annan bild som han tagit, som jag bara älskar. Så den åkte med av bara farten. ♥ 

 
Klicka på bilderna, eller länken jag skrev där ovanför, för att komma till hans Facebooksida! 

: ) 
 
 

Postat av: Tuulia

Fina du, underbara du!

Svar: <3
Ida

2014-02-25 @ 07:21:19
Postat av: johanna

Wooow, älskar redigeringen av bilderna! och du är ju hur snygg som helst!

Svar: : ) Tack! Han är duktig : )
Ida

2014-02-25 @ 10:30:45
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0