Tohohorsdag.

Oj, hoppsan! Snoozade och snoozade och ville aaaaldrig gå upp, förrän jag klockan 14 mindes att jag
ju har TVÄTTID idag, som började klockan 12, och då flög jag bokstavligt talat upp! Eftersom jag missade 
den förra inbokade tiden helt, så var jag tvungen att ta vara på de två timmarna som var kvar av denna.
Så en maskin blev det iallafall, så slipper jag springa strumplös och troslös framöver... : ) 

Har linserna i för första gången sedan i måndags, åååhh så braaaa, har varit så yr och skev i mina brillor.
Eftersom jag använt linser varenda dag sedan jag var 12 så blir det lite tokigt. Igår kväll vågade jag mig t.o.m
UT, till ÖB för att köpa godis, bubbelvatten & krossade tomater. Det var lite creepy, det kändes som om jag
var lite full, vinglandes. Speciellt där inne, usch så obehagligt. Hemma är man ju ändå ganska van, man vet 
ju varenda centimeter, alla avstånd, allt, men borta på annan plats blev man plötsligt lite vilsen.. ^^
 
                     

Ikväll är det showträning och jag ska gå tänkte jag, fast det blir nog lite lugnt, både på sång- och dansfronten. 
Är INTE i mitt esse än, känner jag. Men det får jag allt se till att bli snart, det här funkar ju inte. UH, gnäll.

Nu - VÄNNER! ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0