2014!

GOTT NYTT HÅR!! ♥

På mobilen står det 2014.01.01 - helmysko! Men också fantastiskt. 
Har haft en jättefin kväll tillsammans med två av mina syrror, plus Herman & Maja & Molly & Leo & Viggo.
Vi har ätit god mat, druckit gott, varit snygga och knäppa och skrattat en massa, preciiiis som vanligt.
Vid tolvslaget gick vi ut och tittade på alla fyrverkerier, som var sjukt många, stora, NÄRA. Det regnade
fyrverkeridelar och aska på oss där vi stod! Både vi och barnen tjöt av förtjusning.. : ) Boom boom!

Klockan är 03:43 och jag har fått skjuts hem, och jag tänkte att "Jag är ju inte alls trött, så det är väl lika
bra att slänga in alla bilder redan nu! - annars händer det ju typ inte...". SÅ. Here we go!

                     
Kläderna blev: lång sommarbomullsklänning (fancy, I know), nitbälte, tiara, handskar. Oh yeah. STORT HÅR. 

                     

                                                      - Vaaaaaar är Molly?

                                                             - Tittuuuuut!
 
                                                    - Och vaaaaaar är pappa?

                                             Molly & jag är fina i våra tiaror minsann! ♥ 


                               Och Hanna & Herman är fina i sina... servettringar.... ^^

                        
                                     Hanna skrattgråter & tjuter i vanlig ordning.. ^^
 

Ooooch sen var det slut, slut på bilder och slut på året och HEJ 2014, du kan ju BARA bli bättre! ♥
Klockan är nu 04:46, hoppsan, kanske dags att styra mot sängen... imorgon har jag bokat biodate med Bea!
 
Bilder från Elin;

 

Postat av: S.

Gott nytt 2014 Ida! <3

2014-01-01 @ 09:05:46
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: - rebecca

Alltså. Molly. Kjolen. :'D haha

Svar: Supersöt : )
Ida

2014-01-01 @ 15:28:16
URL: http://rebeccafroding.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0