Fredagsmorgon/-förmiddag.

Today so far: Smink, morgonrock. 11:53 säger klockan.
Ska träffa Elin & Herman och käka lunch på China, det ska tydligen finnas sushi där med?
Omnomnom, hoppas den är bra... lunchbuffé they say? Ingen idé att äta frukost, men kanske
lite snabbkaffe? Ska inte träffa dem förrän 12:45, då hinner jag ju t.o.m klä på mig, wow. ^^

Ibland vill jag faktiskt köpa en liten kaffebryggare. Den jag hade var ganska stor och klumpig men jag
tyckte om den, fast sen kalkade den igen och det hjälpte inte att göra ren den tillslut. Nu skulle det
räcka med en liten en, för hur många personer är jag? Exakt. Och hur ofta har jag ens folk här? Exakt. 
 
                              
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0