Kings & Queens - the party!

Försöker höja humöret med att kika på bilderna från gårdagens fest med Återsken - mitt showgäng!
Vi hade en superrolig kväll! Verkligen verkligen! Hade typ gjort vad som helst för att kunna vrida tillbaka
klockan lite drygt ett dygn, och få vara med er, där & då, fast NU, istället för här

Let's take it from the top, temat var alltså "Kings & Queens", och det fick man tolka fritt.
Oskar körde på Drag Queen och jag hjälpte honom litegrann med sminket! Han hade gjort ett bra jobb
och jag hoppade in på lösfrans & ögonbryn. Och lite mer kajal. Och lite läppstift för guds skull!
Till slut fick han även tag i lite löshår. Har ni sett reklamen för Viking Line med alla halvsminkade personer?
Och deras supersnygga Drag Queen? SÅ BRA! 

Okej första bilden är Elins.. kommer nog slänga in lite fler lånade bilder också, min mobilkamera SUCKS. 

                       

Själv var jag Drama Queen med min coola korsett och stora dramatiska kjol och dramtiska hår och FYRA tiaror! ^^
(Fast hmmm, håret ser nästan lite PLATT ut på bilderna, tycker ni inte? Det VAR större! Hihihi.) 

 
Bordsplacering ala lotteri, och även ett par platsbyten. Mycket runtflyttande och en massa lekar! : ) 



Skål och hurra för Henrik som varit med i kören i 20 år men nu tyvärr lämnar oss!! Hipp hipp HURRA! 


Hehe, här busade vi till det, minsann.... ^^  (Tema: ABBA-låttitlar)


Ha. Ha. Och på tal om "haha", Elin & jag drog ett sur-mms till Hanna. Vi sympatisurade med henne.

                       


Kvällens bästa: När vi dansade Zorba runt långbordet. SÅ ROLIGT!! Önskar att någon fått med det på film,
men det får bli forever in our hearts, alltså! ♥ I mitt, iallafall. Lovar.




Här tänkte jag få med Oskar & Eve på bild, när de dansade med sina stolar, gick väl SÅDÄR med att sikta
känner jag. DET VAR MÖRKT! Och sen vips!, så hade Jonas snott Eves stol, och så låg hon bara där. HAHA!
 


Och här blev det en hög! Jonas försökte slita av mig långkalsongerna jag hade under klänningen, jag gjorde
mitt bästa för att kämpa emot, det ser ni va?! Hahaha! AND I WON! (fast nästan ihjälkittlad!)  ^^

 
Jag blir så glad och varm i hjärtat av att titta på alla roliga bilder, JEBUS vad vi dansade och sjöng!
Men sen var det dags att gå hem, strax före 1, hem till sängen, hem till "gå upp klockan 8 och jobba". 

 
Tackar för ett par lånebilder, från Elin, Eve & Thessan, puss & kärlek till er alla
 

Postat av: Eve

Röstar för att köra lite Zorba när vi riggar i Bachohallen..och innan showen...och mellan showerna...
:D

Svar: Eller hur, det är ju pepplåten nummer ETT :) (plus Verka... ^^)
Ida

2014-01-21 @ 10:38:12
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Lilly

Lika snygg som alltid. <3

2014-01-26 @ 20:14:15
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0