Klockan 15 på morgonen.

Jag ska väl inte påstå att jag direkt AKTIVT försöker gå upp tidigare på mina lediga dagar,
det är ett jävla snoozande... Även om min förhoppning är att orka gå upp tidigare. Idag ringde
klockan vid 11, och sen vid 12, och sen vid 13, och så gick jag upp kvart över... hehe. 
Men jag behöver verkligen sova! Jag är så trött! Min dygnsrytm är inte normal, och även fast
jag jobbat hela dagen så blir jag ändå uppe länge på nätterna (utan tablett) och då sover man
så länge man kan, och får, typ. Det gäller ju att passa på... : ) 

Humöret svänger lite men idag ska jag försöka vara glad! Missade min tvättid i måndags, jag var
helt säker på att den var idag, men jag kunde knipa en kl 16 idag. Vilket betyder att jag får tvätta
supersnabbt och säkerligen torka det mesta i lägenheten. För klockan 18 ska jag bege mig mot 
danssalen, showträning minsann! Och då blir man glad! : )  Jaaa! Klockan är redan 15, så jag ska
börja plocka ihop lite tvätt, det allra viktigaste, och sen sjunga upp lite, röra lite på mig, klä på mig,
sminka mig, yada yada yaaaada. Det blir bra. Det blir jättebra.


Bilder: Oktober 2013. 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0