Lite svartvita bilder, lite hår, lite dansshow & lite scenkläder.

Några "jag-kom-nyss-hem-från-en-fest"-bilder från i fredags natt. 

                                     

Stort hår under en massa halsduk. Idag när jag kom hem på kvällen så tog jag av peruken för att ta lite bilder.
Ett av mina största orosmoment med håret är ju just det, att det ska se konstigt ut när man typ går i ytterkläder
och så. När man har svart linne och tighta brallor är det en sak, det blir mer "symmetriskt" då, eller hur man nu
ska säga. I vinterjacka tror jag lätt att huvudet kommer kännas för litet. För litet för resten av kroppen, lixom.
Förstår ni hur jag menar? Är ju van vid en massa rufs på huvudet. Mycket hår, mycket volym. Inte volymlös.

Iallafall, jag tog den här, och det kändes inte så farligt ändå. Det har ju vuxit en del. Eller hur? Not that bad? : ) 

                                     
                 ( Nytvättat hår idag så det är lite fluffigare än korten jag laddae upp igår... : ) ) 
 
Om det ändå bara kunde växa lite mer längst fram, där har det slitits mycket av perukerna. Ända sedan strax
innan jag fyllde 16. Ja med mitt SJUKA siffer(datum)minne minns att det var den 11:e oktober jag fick peruk. 
Jag är iallafall 99% säker på det datumet. 11:e oktober år 2000. Fucking long time ago. Inte konstigt att
hårfästet fått sig en match. Varje dag. Jag hoppas det kommer igång. Fast eftersom jag fortfarande kör med
peruk VARJE DAG så kanske jag måste hjälpa till lite. Rogaine, var det någon som tipsade om. Och sen kanske
jag våagr/vill vara utan peruk. Litegrann. Och sen kanske lite mer. Och ge håret en chans. Nångång.... : ) ♥
 
För övrigt, så var jag och kollade på Street Feet-showen ikväll. SÅ HIMLA BRA. Ett par av koreografierna som
vi kört med vuxengruppen var med och då blev jag lite emo, fast samtidigt så log jag så käkmusklerna ömmade. 
ÅH vad jag ville vara med! Men det var iallafall fantastiskt att se, och de små kidsen var SÅ duktiga, och Isabel
är ju så underbart bra. Hon är helt fantatisk som gör det här jobbet och får ihop showerna, lär ut grymma 
koreografier och är så duktig med de yngre. Så fint att se så man blir helt blown away. 

Jag var där helt ensam, SÅ mycket ville jag se den, men väl på plats så hittade jag Emmy med familj + Elli
och jag fick sitta med dem. Fan vad bra! Kärlek på det!  ♥

Sen promenerade jag över till Elin, och var med på klädmöte (inför VÅR show) med henne & Marcus.
Åååhh, det kommer bli så bra. Jag måste börja skissa upp lite scenkläder nu. Det är fan dags nu! Tjohoo! : ) 
 
 

Postat av: Petra

Det måste vara sjukt svårt att ändra på tänket. Jag tror att du oroar dig mer än du behöver : ). Oftast så bryr sig folk inte om det man själv har komplex för. Å andra sidan har du ju levt med det så himla länge så det är säkert jobbigt. You can do it!

Svar: Nej precis! man är ju sin egen värsta fiende och sin egen hårdaste domare... Det är därför jag lägger ut bilder, för att visa mig själv att det inte är så farligt... och all repons jag får visar ju på det också :D <3 Tack!
Ida

2014-01-21 @ 12:36:37
Postat av: Linda

Men alltså, du är så jäkla bra! Du är sjukt snygg i håret faktiskt, och du kommer fixa det här. Heja! <3

Svar: Tack så jättejättejättemycket :D <3
Ida

2014-01-21 @ 21:22:21
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0