Mardrömmar & thankgodit'sfriday.

Åh, jag drömde mardrömmar inatt. Om att jag ryckte massor av hår igen. 
Att jag fick sån ångest, för jag kunde inte sluta, och jag tänkte på alla dagar som gått,
på alla mina 72 dagar (idag blir det 73!), som jag skulle få sudda från spegeln och börja om.

Men det var bara en dröm. En mardröm.


Men idag blir det bra. Vi ska åka iväg på lite styrelsegalej som tack för det senaste året.
Middag & standupshow i Västerås. Mysigt och roooligt! : ) Så nu är det dags för mig att hoppa
ur myskläderna, hoppa in i duschen, och komma igång. Jag vill bara sova och sova och sova.
Det går ju inte. Vet ni, den här helgen är min sista lediga helg fram till 31:a maj / 1:a juni. HELT SJUKT.

Buäh, jag kan inte ha det så, riktigt. Måste få ordning på allt. På jobb, på mig själv. 
Annars kommer det sluta illa, är jag rädd.
 

MEN! Nu positivt! Snart är det kväll, snart är det kul! ♥

  
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0