Onsdagskväll.

Efter jobbet gick jag till Hanna och kidsen. Fast kidsen hade redant hoppat i säng. 
Ett Leo-huvud smygkikade dock ut på mig genom dörrspringan till sovrummet när jag kom.
Hann pussa och krama på dem lite och säga godnatt. Fick en pärlplatta-katt av Leo.
Glömde den i deras kök, kom jag på nu. Åhh, dålig moster.... ^^

Jag fick middag. Och vi fixade lite chokladpudding med grädde. Och värmde lite paj.
Så jag svälter inte ihjäl ikväll heller! Haha. Det gick INGET på tv, absolut inget, så vi kollade
lite på Paradise Hotel. Fy fan. Jag mår dåligt bara av reklamen. Det var helt helt emot min
vilja, och nu är det gjort, check, en liten stund av det programmet och, tack, nu är det bra.
Pinsamt och åter pinsamt.

Men chokladpuddingen var god, och vi strösslade över lite cashewnötter... Och kaffe till det. Nom!

                   
 
På vägen hem hittade jag ett par strumpor i min väska - yaaaay - de fick agera extravantar, under mina
tumvantar, ovanpå de avklippta fingervantarna... tre lager - check! NEJ, jag har ingen blodcirkulation. KALLT.

 
Ville inte gå hem på en gång. Gick till Dawid. Satt och pratade en stund. 

                       
 
Klockan är 02:20. Är vaken. UPPENBARLIGEN. Kanske ska ta en tablett ändå? Even tho I shouldn't.
Men här blir det ju ingen sömn, det är ju tydligt. Ska tvätta imorgon, sen gå ner på stan och köpa en biljett
till dansshowen som är på måndag kväll, och sen är det showträning. BRA. Jag vill dansa. Jag vill sjunga.
Jag vill umgås med de bästa människorna. Jag vill vara upptagen. 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0