Polisanmälan.

Dagen KUNDE ju varit bättre, so far.
Jag ska inte låta bitter. 

MEN.

Jag somnade ungefär klockan 5 imorse. Lyckades kliva ur sängen efter så mycket snoozande som
det gick, tills mobilen tyckte att det var nog (då går den inte att snooza om utan ringer konstant).
Det var klockan 13:30, det.

På dörrmattan ligger en avi från Schenker. "Du har ett paket att hämta ut. Att betala: 1.430 kronor."
Heh?! Varifrån? Det stod inget företag på avin men en "avsändare" som jag inte kunde hitta på nätet.
Telefonnumret var "hemligt". ÅÅHHHH... Efter lite googlande visade det sig vara en SEXSHOP
Därav diskretionen. Jag ringde upp dem. Sa att jag inte beställt något från dem. Att jag aldrg ens
varit inne på deras hemsida. Tjejen jag pratade med var snäll och hjälpte till att ogiltigförklara ordern
som ett bedrägeri, och de skulle få paketet tillbakaskickat från uthämtningsstället. Suck.

På Facebook blev jag tipsad att polisanmäla. Så det gjorde jag också. Snäll och bra kille där som hjälpte
mig. Han sa att det inte alls var ovanligt att folk gjorde så, speciellt med det innehållet. HAHA. Suck igen.

Så, nu har min "morgon" inte riktigt varit som jag tänkte den, och jag finner det här högst obehagligt. 
Inte p.g.a vad det var för saker i paketet, inte för att det låg sexleksaker för nästan 1.500 kronor däri, nej nej,
utan för att någon gått in och utgett sig för att vara jag, och angett min adress och mina personuppgifter i
beställningen. DET gillar jag inte. DET är sjukt obehagligt. 

Får man äta frukost nu? Klockan 14:54... 
 
 

Ikväll börjar vi ny termin med Återsken! YAAAY! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0