Rum.

Det var svårt att komma upp ur sängen imorse.
"IMORSE"! Ha, ha, ha.
Tog mig upp vid halv två, eller nåt sånt. 

Fotade lite. Satt, och låg, på golvet, och fotade runt omkring mig.
Det var bara en sån dag idag! 
 
 

Vi skulle lägga körer i studion ikväll men det blev inställt. Synd! Såg fram emot det!
Ska "försöka" ta mig ut iallafall, för att få lite syre och först och främst för att jag
behöver gå ner på stan och köpa ny linsväska, och sådär. Frågan är bara om
jag hinner ut innan det blir helt kolsvart ute. Hihi. Äh, det spelar ju faktiskt ingen roll... : ) 

Men oj, nu fick jag lite bråttom, för nu ska jag få umgås! Yay! : )
  

Postat av: lina

hej! tänkte bara fråga en sak som jag funderat på när man har sett era shower. hur kommer det sig att det är samma personer som sjunger solodelarna varenda gång? det måste ju finnas massor av talanger i kören? inget illa menar alls men är bara nyfiken på hur det funkar :) tack för en bra blogg! :)

2014-01-27 @ 19:34:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0