Beach babes!


10:15, Elin sms:ar - "Vill du följa med oss och bada idag?"
JAAA, det ville jag , och två timmar senare tog vi bilen mot Västerås!
Vädret var kickass och det var JÄTTEVARMT! Senare så kom det en skur, men vi klarade oss bra
där vi satt under trädet. Sen - superfint väder igen. Tokvarmt. Sedan började det brutalåska från
ingenstans, poolen stängdes, alla packade ihop sig och vi hann precis till bilen innan Spöregn 2014
anlände! Huuuu! Vi tog en sväng till Dollar Store men fick faktiskt hålla oss kvar i bilen en bra stund
innan vi ens kunde kliva ut på parkeringen. Det verkligen öööste ner! Men men, några fina timmar vid
badet fick vi iallafall, och sen hämtade vi sushi från Igor-gallerian och åkte hem och käkade!  ♥

Här kommer liiite bilder! 

                         

Ja den där sista har förstås Elin tagit, and I borrowed it! : )

 
Herman & Molly vid pianot.

Nu ska jag fortsätta lite på en porträttbeställning, sällan jag jobbar mitt i natten... (00:40 now)
Nattinatti sen!
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0