Cia 33 ♥

Nu ska trötta Ida hoppa i säng men först följer de fååå bilder jag knäppt ikväll på Cia's födelsedagsfirande!
Vi började ute i hennes trädgård med en massa sangria, och värsta veganfikat, mumsigt! Sen åkte vi in mot
Stureplan till vårt bokade lååångbord på Story Hotel! Där åt vi god mat (mmm, jättegott kött åt jag!), lite mer vin,
och de bjöd alla på champagne också eftersom de trixat lite med vår bordsbokning... (vi skulle suttit ute på den
fina terassen egentligen men eftersom det hade regnat lite tidigare under dagen så fick vi inte äta där ute...?)
OH WELL, det blev bra ändå, och bubblet var gott! ^^

Supermysig kväll och hurra hurraaa för bästa Cia! Jag, Maria & Johan & ett par till åkte hem med 23:19-tåget,
som var kvällens sista. Sen råkade vi hamna på Donken med Oskar som körde oss, vilken dessert ändå! ♥



Och vad händer här då, undrar ni? Jo, Barbara har plockat fram SAXEN och KLIPPER upp Cias' fina
Ida Sjöstedt-klänning mitt ute på gatan, för det var ett otympligt vasst LARM mitt mellan tygen som var
omöjligt att få bort på något annat sätt! Fix fix! 



Finlir med pyttesaxen! In i fodret... 



Nu så! Där har vi det! : ) 

 
♥ Puss & tack allihopa för en fin kväll! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0