En måndagskväll!


Ikväll har jag varit i Stockholm igen, oj vad jag far runt, på ännu en snabbvisit. Träffade bästa Io och 
promenerade massor, åt supergod sushimiddag, och posade framför kameran. Hoppas bilderna blir
fina! Såhär söt var jag iallafall när jag kom hem! : ) 

Fin kväll, fint sällskap. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång! Vi har ju redan lite nya idéer! : ) 


Kanske hinner slänga ihop en lunchlåda till morgondagen så jag slipper käka en färdigrätt?
 

Postat av: Lilly

Åh, jag har en killkompis som har lovat mig sushimiddag sen jag fyllde år... Bara för ingen kom på min födelsedag. Eh jag har inte hört något från den sushimiddagen än så jag smsade han igår. Inget svar! Sist han skulle bjuda mig på sushi kunde ju inte jag för jag hade kursen då..

2014-07-01 @ 09:42:57
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Johanna

men orka vara så snyyyygg!! #dörsnygghetsdöden

Svar: MEN Taaaack snälla fina Johanna <3 D Nej dö inte någon död! :)
Ida

2014-07-01 @ 22:11:56
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0