En semestertorsdag i all enkelhet.

Imorse-bilder! Färgglatt minsann!

 

Och idag har jag hängt med lillasyster + rackarungarna! Först lite fika på Donken efter att Hanna slutat jobba,
och efter det åkte vi hem till mig och hämtade "Pulled beef" som jag hade hemma. Dinner! Så det käkade
vi sen, hemma hos Hanna. Sen lite flyttpackning (och jag fick goodiebag med mig hem, hihi), och lite mer fika.
Imorgon åker lillasyster till sin karl i Falkenberg och jag kommer sakna henne när hon är borta, men hoppas vi
kan få till det i planeringen, så jag eventuellt kan åka ner och hänga med dem nånting! Nu när några av mina
egna planer gick i stöpet, lixom..

 

Fyllde förresten på lösfransförrådet i tisdags när jag var i storstan! Woop woop! Nog för att fransarna
som syster Elin beställer från Japan är BÄSTBÄSTBÄST, så är de här näst bäst, och får funka ett tag! : )

             
             

               Dags för sängen nu då, 01:03 är klockan. Försöker gå upp lite tidigare, varje dag. Typ.

             
              
               
             
                                                                    *hide away*
 
 

Postat av: Carro

men jag dör vilken snygg bikini, vart har du hittat den?

Svar: I KNOWZ! Bästa bästa! Tyvärr - för dig då - är den flera flera år gammal (H&M) men än håller den ihop. Jag älskar den verkligen, den känns lite Rainbow Brite för mig! Mwweee! :D
Ida

2014-07-18 @ 07:29:04
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej hej!
Visst har Hanna en blogg? Har för mig att jag kikade in där någon gång men minns inte adressen...
Du är så grymt duktig med håret btw! heja!
/Caroline

Svar: Hej! Jo, hon har en, men hon skrivier inte så mycket där längre... (http://homeofhanna.blogg.se/) Hon är mer flitig på instagram :) (http://instagram.com/kolsyra)


TACK SÅ JÄTTEMYCKET! : )
Ida

2014-07-18 @ 23:56:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0