Fint väder, och en plan.

 
Det verkar som att det faktiskt ska vara fint väder idag! 22 grader i Stockholm, skrev någon alldeles nyss,
och det är där jag kommer att befinna mig, från ca 14:30 idag. Jag ska träffa Niklas. Ni vet, "min" Niklas
som inte alls är "min" Niklas längre. Det är nästan precis ett år sedan han lämnade mig, och pga saker som
sagts och hänt så har vi inte träffats på snart 7 månader. Det är helt sjukt, att det kunnat bli så.

Jag vet inte ens hur det här kommer att gå.
Det bara måste göras.
 
 

Ett par snyggbilder från i måndags kväll, efter min senaste storstadsvisit.
SJ ruinerar mig för tillfället. Men det är ju självförvållat, så.

 
Elin, Maja & Molly ringde (jajemen, allihopa) och undrade om jag ville följa med till Västerås och bada.
Och jag hade verkligen verkligen velat det, men nu har jag ju redan planer. Som kommer att vara jobbiga,
men förhoppningsvis så blir det ändå bra, på nåt sätt, för det bara måste bli av, det här.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0