Från det ena till det tredje.

Alltså vet ni. Min semester börjar inte förrän på måndag EGENTLIGEN men eftersom jag jobbade sista
arbetsdagen denna vecka IGÅR så anser jag själv att semestern började typ igår, exakt 19:10! :) Tjohoo!
Nästa arbetspass väntar måndagen den 11:e augusti! Så en heeeeel månad, lite drygt, blir det! ♥

Min första semesterdag är på så vis IDAG och jag har hittills softat till det riktigt ordentligt med att sova till
kl 12:20, ungefär, och sedan en skön stund på balkongen med nya Hus&Hem! Kvalitetstid när den är som bäst!



Med kaffe i bästa bambumuggen, och citron- och marängyoghurt som jag lagt banan, äpple & körsbär i!

 
Look at my hair! Igår var det långt och igår kväll blev det kortare! ÄNTLIGEN. Det växer så himla fort nu och
den här frisyren kräver lite underhåll. Syster Elin hjälpte mig, och höll i trimmern lika proffsigt som alltid! ♥

Bild från igår: 

 
INTE LIKA HOT osminkad & ostylad, men såhär ser det ut idag, just nu.. ^^:

 
Det var iofs ostylat på bilden från igår också, bara tvättat och plattat. Yeah yeah. Dags att börja med solskydd
i hårbotten också, THAT'S NEW.... ^^ (Vad sned jag ser ut, möjligtvis för att de snott ett revben där av mig när
jag opererade ryggen för scolios 1999...? Haha. Kanske står lite snett också. Och ja, fotona är spegelvända förstås.) 

 

Lite sådär! Hårdingen lixom! : D Oj nu kom vi ifrån ämnet lite, men vad gör väl det?
Nu ska jag ut på balkongen igen. Klockan är över halv 4 och jag har INGA SOM HELST planer so far. 
 
  

Postat av: Johanna

men så skönt med semester!! njut!!

Svar: Ja superskönt! Och i helt rätt tid också, vädermässigt :)
Ida

2014-07-10 @ 19:21:45
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0