Inomhussöndag.

Är igång med det här Pride-pysslet igen, om jag någonsin ska bli klar måste jag göra detta nu!! 
Det är så jävla varmt och kvavt så man kan knappt ha några kläder på sig heller.... pust! ^^
Få se om det jävliga Stockholmsvädret kommer hit eller om vi slipper det. Det hade inte gjort något
om vi slapp. För personligen är jag inte överförtjust i varesig åska, blixtar, eller översvämningar!

 
Har precis knutit ett sånthär gammal klassiskt vänskapsband också, fast med neongula skosnören! Topp!

 

Postat av: Johanna

Det var ett ordentligt åskväder i fick här! helt galet!

Svar: Jaaa jag både såg (videoklipp) och hörde!! (över telefon med Niklas) Shit! Som tur var tog det en annan väg än hit...
Ida

2014-07-27 @ 19:17:21
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0