Just do it.

Måste göra något. Uttråkad. DET ÄR VARMT. Behöver verkligen städa.
Min lägenhet är det kaosigaste kaos ni kan tänka er, ungefär.
Förutom sovrummet då som togs omhand förra veckan. 

Resten, då? Jag är verkligen så kass på det här.
My head and my home loox the same! 
Det finns mycket mycket fint
och antaligen en himla massa potential
men OJ så rörigt det är ändå.. ^^

 
 
 

Postat av: Patrik

Du är fin med en himla massa potential :)

Städa kan man göra sen, när det är svalare ute och kanske regnar. Nu är det bättre att njuta av sommaren, äta glass och ta det lite lagom lugnt. Själv har jag ätit glass och städat bilen (fick vara ute och slippa röran inne en stund).

Svar: Det kan ju vara sant, men jag tar inte in enda människa i mitt hem som det ser ut nu, och jag har besök ungefär två gånger om ÅRET. För att jag inte tycker om det. Om jag känner att jag har det fint kanske jag inte behöver tacka nej till alla former av häng, här hemma. Därför FÅR det inte vänta, för då blir det bara ännu en sommar utan en enda människa över min tröskel.
: )
Ida

2014-07-22 @ 16:22:52
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Känner igen det där, hade kunnat skriva det själv… Även om jag brukar ha ordning på nedre våningen så är det inte helt ok nu. Så jag tänker att eventuella besök får bli i höst… Ställde dock fram dammsugaren i hallen så det ser ut som att något är på gång :)


Svar: Jag tappade nyligen BORT dammsugaren i hallen. Den låg under lite annat skit... hehe... det säger väl en hel del...
Ida

2014-07-22 @ 20:49:59
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Oj, tappar man bort dammsugaren i hallen så… förstår jag att man gärna väntar tills en annan dag innan man letar på den. Även om man behöver städa typ NU.

Nåt munstycke till dammsugaren har jag nog lyckats tappa bort, men aldrig hela dammsugaren :)

Svar: Hihi, men jag är inte som andra! Det låg en väska ovanpå, som var rätt stor.. hehe..
Ida

2014-07-22 @ 21:48:49
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0