Möblerade om lite.

What. A. Chaos! Har tillägnat den här dagen att städa mitt sovrum, organisera (...) och dammsuga och slänga
och MÖBLERA OM LITE! Jag har ju rätt stort sovrum och "första halvan" är min lilla catwalk, med byråarna
och klädställningen, spegeln, den enorma fåtöljen... uh, den måste bort. Har redan gett bort den till lillasyster,
hon får ta den när hon flyttar till nya lägenheten. Anyhow, jag har behållt "första halvan"/"andra halvan", men
har bytt plats på lite grejer. Två av byråarna fick flytta till högersidan, och därmed bilda en liten halvvägg mot
min säng. Har tänkt göra detta länge men inte förrän idag fick jag det gjort! Spegeln måste upp på väggen så
småningom, känner jag mig själv rätt så händer det, ungefär.... aldrig. Som allt annat. Men jag har så mycket
händiga människor i släkten så det kan jag säkert få hjälp med... : ) Nångång. 



Ingen ordning alls. Och runda fina spegeln hamnade på en befintlig skruv ovanför sängen, just because.
Tanken är väl att den ska hänga en bra bit högre upp sen, men för tillfället får det duga! ^^

 
Stök stök.  

 
JA, STORA DUMMA FÅTÖLJ som bara tar plats! ^^ Den ska alltså bort, vänstersidan är likamed inte klar,
får väl ta några bättre bilder sen... typ! Och lite färgglada vimplar på väggen, also just because
   
Jaha, det tog hela min dag, för sån är jag, men nu ska jag fixa lite middag. Lax, sallad, kokar lite potatis som
jag säkert kan göra nåt kul med.. nom nom.
 

Postat av: Carro

wooow va fiiiint <3

Svar: Tack! :)
Ida

2014-07-19 @ 01:19:17
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh jag ska göra typ samma sak idag.. har flyttat in i mitt gamla rum igen och måste på något sätt inreda det så det funkar.. haha!

Svar: Ja och nu är det inte långt kvar tills du åker.... :)
Ida

2014-07-19 @ 10:01:55
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0