Moving day och lite nattbad! : )

Idag har det varit en riktig heldag med temat "Hanna flyttar in", tillsammans med Hanna, Oskar, Martin & Mia!  
Allt är på sin plats (..nåja..) och den obligatoriska flyttpizzan har intagits. Vi avrundade kvällen med världens
bästa bad ute i Bresse! Jätteskönt i vattnet! Och det var första gången sedan jag var ungefär TOLV ÅR som
jag doppade huvudet under vatten!! Weee! Jag älskar det här med att ha eget hår! 
 ♥ : ) *upptumme!*


Martin photobombar min bild med ett graciöst hopp framför kameran! 



Sådärja! : ) 



Oskar och jag sätter upp gardiner.. och skojar till det lite med en "bögkappa" i svart lack! Mmmm! ^^
Typ vid halv elva åkte vi och badade!! Och det var, som sagt, sååå skönt i vattnet! Man ville inte upp!
 

Min kamera fick SÅHÄR bra bilder på grabbarna i mörkret.. ^^
Här kommer lånebild från Hanna! Jag i mitten!

 

Postat av: sandra

Åh så härligt det ser ut. Gissar att det var ganska varmt i vattnet

http://sensebysandra.blogspot.se

Svar: Det var det verkligen! Jag tror det var nånstans mellan 25 & 27 grader i vattnet, så det var varmare än i luften iallafall. Så himla härligt!
Ida

2014-07-29 @ 08:01:51
URL: http://sensebysandra.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0