Nya Backman.

Idag var jag väldigt trött och svag på jobbet. Alltså, mer än hur trött och seg jag dagligen brukar vara.
På väg hem på lunchen orkade jag knappt gå. Har lite träningsvärk i benen efter helgen, efter bowling
och dans, men det borde ju gå över nu, tycker jag. Att det varit mörkt och regnigt hela dagen har nog
inte alls hjälpt till med piggheten, heller. Efter jobbet handlade jag lite käk på Ica och ett tag var jag så
jävla svag i armarna att jag bara skakade och knappt kunnde hantera min scanner. Heh? Hem och vila!
Har käkat soppa och en världensgodastelaxmacka vid sidan om. NOM NOM NOM. Så jävla gott så jag
skulle kunna äta en till, fastän jag är jättemätt, och då skulle jag bara må illa både fysiskt och psykiskt,
och jag överväger lite om det är värt det. Hmm. DON'T DO IT.

Eller som Pernilla från i helgen skulle sagt - "JAG HADE GJORT DET, GÖ'RE!"  : )
(ala best of Malung)

 
Eller den där asgoda sushin igår, från Samba Sushi på Söder. MY GOD. 
Den hade man nog kunnat äta lite av, även om man är jättemätt. Typ nu. 
Typ alltid.

 

Jag köpte jättemycket godis som jag inte ens är sugen på, så jag ska väl lägga det i ett skåp eller nåt.
Får man gå och lägga sig sedan? 23:15 är ju JÄTTETIDIGT för mig. Men jag har ju köpt den här fina
efterlängtade boken idag, som ÄNTLIGEN kom på pocket! Weee! En dusch, och denna, sen kan jag ju
fan vara nöjd alltså!

 
 

Postat av: Lilly

Vad handlar boken om?

Svar: Såhär säger nätet:
http://www.bokus.com/bok/9789137140551/min-mormor-halsar-och-sager-forlat/

: ) Jag ÄLSKAR Backman! Läser du hans blogg något?
Ida

2014-07-02 @ 07:59:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag vet knappt vem han är. :s Än mindre att han hade en blogg. Nu ska jag läsa vad boken handlar om för det var den jag var intresserad av. :P

2014-07-02 @ 12:48:06
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Bääästa när man ska peppa någon!
"Jag hade gjort det GÖÖÖÖREEE!"

Svar: Har redan lärt Elin den! FÖR FAN! :D It's on! :D
AND I LOVE YOU AND MISS YOU
Ida

2014-07-10 @ 00:01:03
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0