Spontanlördag!

Oh what a day! Från en plan, som inte blev av, till en annan, som inte ens var en plan!
Och fort gick det! Stod nyvaken framför datorn när Elin ringde och frågade om jag ville följa med till
Västerås. Fem minuter senare. AH! Har aldrig gjort mig iordning så snabbt I MITT LIV. Tio minuter senare
satt vi i bilen, jag var både påklädd och tandborstad och deodorantad och parfymerad och hade "TYP"
fixat håret, på det allra snabbaste och slarvigaste fusksättet. Thank god att jag inte hade duschat igår
utan kunde styra till gårdagens spray någorlunda! ^^ Chop chop. Vi åkte till en stor lekplats med kidsen
där vi träffade Annelie, Micke, Lucas & Clara, och fikade under ett parasoll. Sedan så lämnade vi Maja
med dem, och Elin, jag & Molly åkte vidare till Erikslund och tog en liten shoppingrunda på cirka 4 timmar.
Som vanligt när man åker iväg och KAN shoppa så hittar man INGENTING. Men när det stängde hade jag
iallafall hunnit köpa lite smågrejer på TGR (två till rosa dessertskålar i plast, en batteridriven turkos rislampa
till balkongen, lite presentpappersrullar och halstabletter), samt en tröja på megarea på Carlings. Sen åkte vi 
hemåt och styrde upp oss lite snabbt, för att sedan åka upp till Emelia på lite vin-pizza-mys-häng! Bravo!
Mycket trevlig dag & kväll, och här kommer lite tjuvade bilder från Elin;


 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0