Strålande tisdag!

NÄSTA sista jobbdagen innan semester, avklarad med bravur. Ja hur skulle den annars gå?
Men det har alltså INTE varit iskallt på jobbet idag för mig, utan lagom svalt för att kunna stå med klänning,
dvs i BARA ARMAR! Herregud, när hände det senast? 2011 typ? Halleluja! Det har alltså varit så hejdundrande
jävla äckelvarmt ute, att det värmde upp närmast kassan lite, så jag inte frös ihjäl. Tack tack tack. Och alla
kunder kom in och sa "ÅH vad svalt och skönt!", och det GJORDE INGET att de njöt, för idag stod jag ju utan
vantar! ^^ Hahaha. Tycker även att kunderna varit lite extra trevliga idag, även fast den sista kunden inte gick 
förrän 6 minuter efter att vi hade stängt. (De sex minutrarna blir rätt långa och trista minuter då vi inte får betalt
för att vara kvar längre än 19, lixom, och sen ska det ju släckas och stängas och räknas kassa och bla bla bla.)

PUST vad varmt det var att gå hem på lunchen i den svarta klänningen och svarta långa leggings. PUST.
När jag skulle promenera hem till lillasyster efter jobbet så var jag först tvungen att byta outfit, helt. Till ett
par jeansshorts som aldrig någonsin varit så korta (och mina ben kändes ovanligt bleka och fladdriga), plus
en vit tröja som är mer hål än tröja. Watch:

             
 
And still, supermegahot. Klagar inte. Nejdå. ÄR SÅ JÄVLA GLAD att det blivit sommar tillsist! : )
Nu blir det dusch, en tablett, och sen sängdyk! SISTA ARBETSDAGEN INNAN SEMESTER IMORGON! Wooop!
 
                 

                              Och där satt de och tittade på månen tillsammans, bara.
 
 

Postat av: Granntanten

Jag tycker inte det låter som om du får betalt enligt reglerna...

Hoppas semestern blir toppen!

Svar: Nej du, här följs inga regler ö.h.t..... ÄNTLIGEN SEMESTER! Tjohoo! Tack : ) Hoppas allt är bra med dig!
Ida

2014-07-09 @ 09:09:03
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Tack för kommentaren! Grattis till att du äntligen slopat peruken!! :) Är det KBT som hjälper mot det som du har? Och hur är det med din vän, har hon testat några behandlingar?

Anyway, jag själv har symptom i omgångar och har tappat håret någon gång när jag var liten, någon fläck här och där som gick att dölja med uppsatt hår under tonårstiden och sedan hände inget på flera år. Sedan tappade jag hela huvudhåret två gånger i snabba etapper (kika gärna det här inlägget: http://lorissalovebomb.se/2014/january/om-min-alopecia.html#comment) men det har kommit tillbaka båda gångerna. Jäkligt lurig sjukdom!

Svar: TACK! Jag har sökt hjälp för det tusen gånger, men nu gör jag det HELT på egen hand! : ) Så jag är stolt, och stark, osv... :) Jag använder peruk ibland just för att jag vill ha långt hår, men inte alls för att jag MÅSTE, som jag gjort innan. Det känns underbart! : )
Min vän är helt utan hår och går även hon utan peruk och är snygg och stolt, det är ingen jag umgås med men en tjej från stan som är grym! Så jag vet inte så mycket om hennes behandlingar men jag vet att hon tycker att förändringar i kosten har hjälpt.

Jag ska absolut kika in på dina inlägg! Kram! :D
Ida

2014-07-09 @ 10:18:17
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0