Tropical friday.

Men herregud. Idag har jag tråkigt. Det är sinnessjukt varmt och fönstrena står vidöppna men luften
står verkligen STILL. Trooopiskt, minsann! Så jävla ypperlig semestertid! MEN! Jag har tråkigt! Jag har
inget att göra! Idag gick jag upp kl 8:30 (!!) och tvättade. För att upptäcka att någon jävel till granne har
RÖKT i tvättstugan. Det luktade illa, och det låg aska i tvättstället och även lite här och var på golvet.
SÅ JÄVLA VIDRIGT och respektlöst mot alla andra som nyttjar tvättstugan. Det var fan nästan arg-lapp-läge.
But I did not. Hade säkerligen spårat ur. 

Sen kom Thess förbi, lika svettig hon ^^, och hämtade ett porträtt hon beställt. Det som jag stått med på 
nätterna på sistone. Skönt att vara klar med det, sånadär jobb ligger ofta som en tung börda och jag skjuter
upp det alldeles för länge, och så är jag sjukt missnöjd, typ halva vägen, tills det börjar bli riktigt bra och i
slutändan är jag ändå nöjd över det jag lyckats åstadkomma! Knäppt. Varenda gång tänker jag "Jag ska fan
aldrig göra det här igen!", men så... gör man ju det ändå. Och utvecklas, förhoppningsvis. ^^Har två jobb kvar,
ett porträtt som det visserligen inte var någon brådska med (phu), och sedan ett tatueringsmotiv, där kan jag 
ha lite fria händer och det är ju också kul! I sånahär situationer önskar jag verkligen att jag hade en bättre plats
för att skapa. Ett arbetsrum, ett ritrum. Gärna ett såntdär ritbord med ljusplatta. Ett bra bord som man kan både
stå och sitta vid. Det är ju många timmar som man arbetar, böjd över det jävla pappret, sjukt ergonomiskt, o.s.v.

MEN MEN, nu är klockan snart halv TRE, och en diskussion på FB-chatten om vad som ska ske ikväll verkar inte
komma framåt ALLS, jag är bara ensam och lite deppig för jag vill inte sitta ensam hemma och svettas när det är
såhär fantastiskt väder! Kom igen nu, folk! Så sticker vi ut och leker! ♥

(Vill INTE sitta inne och pyssla med vingarna i denna värmen igen....) ^^
 

Såhär måste man gå klädd (uppvikt tröja, korta shorts), om alls:

 
Wohoo, här såg ju magen t.o.m riktigt platt ut, trevligt! En vecka kvar till Pride där typ inga kläder alls
ska bäras, STAY LIKE THIS! Jag har ju egenskapen att förvandlas till preggo-look-alike så fort jag äter. 
Och det är inget jag bara säger, så att ni kan säga "Neeej, du har feeel", jag ska fan bildbevisa!  ^^

 
KOLLA KOLLA KOLLA! Om jag äter, och typ okej spänner ut magen lite som på denna bild så VISST SER
JAG FAN UT SOM ATT JAG SKA HA MINST EN BEBIS? Hahaha! Detta är ju iofs rätt lovande inför den dagen,
om den nu någonsin kommer, min mage är superstretchig!! ^^ Det blir sån fantastisk kontrast till min pyttelilla
bröstlösa bröstkorg också, värsta vattenmelonmagen...
  

   

Postat av: Patrik

Har också lite tråkigt, om du vill hitta på något…

Svar: Nej DET skulle jag ju förstås aldrig våga, inte med någon jag inte KÄNNER.. ^_^
Ida

2014-07-25 @ 15:13:20
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Patrik

Ok, du gör som du vill :)

2014-07-25 @ 15:21:47
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Caroline

Om du blir klok på hur man får bukt med en sådan mage får du gärna dela med dig - jag har exakt samma problem och har haft i ca 2 år. Nu har det gått så långt att det kan ta flera veckor innan svullnaden lägger sig. Men varenda gång jag ätit ser jag ut att vara halvvägs igenom en graviditet. Inte okej.

Svar: Jag har inga tips alls. Jag kör på den skitdåliga lösningen att typ sluta käka istället. Inte "Förebild 2014", direkt. ^^
Ida

2014-07-25 @ 16:19:07
URL: http://personligutveckling.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0