Den här dagen alltså.

Såhär va. När man ÄNTLIGEN klätt på sig, vid kl 21.
Gick och handlade lite. Har precis ätit middag.
Klockan är 23:20. Helt i sin (o)ordning. 



Jag satt största delen av dagen ute på balkongen. Läste klart Hus&Hem, drack kaffe och började städa lite där
ute. Slängde en hög med filtar och handdukar som Bella brukade ligga på, som låg kvar där. Snart är det ett år
sedan hon lämnade mig, ett år sedan jag fick låta henne gå. Min stackars lilla sjuka älskling. De katthåriga
filtarna hade aldrig gått att tvätta till sitt ursprungliga self igen, bara att slänga. Det kändes skönt på nåt sätt. 



 
23:34.
Ikväll ska jag lägga mig tidigare.
Lovar.
Loooovar att försöka.
Innan 1.
Jag lovar.
Lovar.
 
Do it.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0