En ganska lång onsdag.


Jobb + Direkt efterföljande styrelsemöte = Busy busy i nästan exakt 12 timmar!
Idag fick de ÄNTLIGEN igång wi-fi:et plus Sonos-systemet på jobbet så ÄNTLIGEN får vi musik!!
Fatta att jag jobbat där i TRE ÅR (om två månader...) och vi har aldrig haft musik på jobbet!! De senaste
2 månaderna har vi dock haft en gammal cd-spelare ståendes på halvlagret/vinden ovanför, som bara vi i
kassan hör, ungefär, och vi har kört SAMMA skiva i en hel månad, ca 10 varv om dagen... idag kunde vi
lixom lyssna på schysst radio! MED BAS!!! Alltså vi blev ju nästan lite i extas, jag & Miriam. Fan på tiden! : ) 

  
Sen möte som sagt, med gott fika av och hos Jenny. Det planerades en del för höstterminen, och även lite för
avslutningen som är nu på fredag. Klockan är 23:15 och jag tror jag skippar det där som heter middag, ikväll.
Why, lixom? Har ju ätit god jordgubbspaj och lite ost & kex. Och jag orkar inte ställa mig och greja med något.
Tar hellre ett BAD! Med I-love-Paris-tvålen som luktade himla gott... Det är väl det närmsta man kommer! ^^

Popcorn är väl också middag? Det har jag alltid sagt. Och hört, ganska så nyligen.
  
 
   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0