En måndag.

Dagen:
Vaknade med helvetesvärken i ryggen som FORTFARANDE sitter kvar. Är redan mer än less.
Fjärde dagen nu, lixom. Nätterna är svåra, det gör ont som fan och det väcker mig flera gånger
varje natt, så ont så ont så ont, skit skit skit. Tar så mycket tabletter. Varm vetekudde i sängen.

Möte på Arbetsförmedlingen kl 14. Uppdaterade lite CV. 
Gick och köpte Diklofenak till ryggen. 

Gick till Hannas jobb och hängde lite med henne där, hon hade inte så mycket att göra, och stängde strax.
Sen promenerade jag till Ica, handlade pyttelite, gick hem, packade ihop lite tvätt. Blev hämtad av Hanna.
Fick tvätta hemma hos henne. Vi käkade middag, ost- och kex:ade, drack lite rosé, och Mia var där också.
Mia gick hem och skulle kurera sig mot förkylningen, Oskar kom förbi, vi hängde hela kvällen ute på balkongen,
sen fick jag skjuts hem. Tvätten är kvar för att torka ordentligt.

Imorgon är det jobb, och sen direkt till extrainsatt showträning! Näää, vi har inget på gång, men tack vare röd
dag förra veckan och studenfiranden denna vecka så tog vi en tisdag istället. Först lite övning, och sen när vi
bryter för fika så ska vi kolla på filmen från showen! Iiiiih! Spännandeeee! Ser fram emot det jättemycket, trots
att jag inte tror mina egna insatser är så jättebra, man var ju lite slutkörd den där sista föreställningen... ^^
Men det ska iallafall bli skitkul att se. 

Jag har skitont i ryggen nu också. Tröööött på det. Leeeeess på det. Tabletter innan sänggåendet, värma på
vetekudden, önska om bättring, o.s.v. Nattinatt på er.
 

Postat av: Lilly

Fan vad läskigt! Jag hade också möte hos AF igår kl 14. :o

Svar: Haha, vilket sammanträffande :)
Ida

2014-06-03 @ 08:14:30
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Ja sen idag har jag möte på familjerätten kl 16, samtidigt som en vän ska opereras.

Svar: Det har inte jag.... ^^ Hoppas allt gått bra!
Ida

2014-06-04 @ 07:27:30
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Det gick inte bra. :(

2014-06-04 @ 20:43:21
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0