Eye shouldn't.

Det är något med mina ögon. Med synen alltså. 
Den är bra på att jävlas. Mycket fläckar, och mörka saker som flyter runt (floaters deluxe)
och allmänt skit. Nu under eftermiddagen dök det upp en liten prick, nästan som att man
blivit bländad, fastän jag inte har det. Den är kvar än, det har den varit i ett par timmar.
Som en ring, med en prick i. Mitt i mitten där jag tittar. Om jag blinkar här mot skärmen så
ser jag den. Jag vill inte ha fler fläckar. SÅ JÄVLA STÖRIGT. Jag kommer fanaldrig få ta körkort,
lite så allvarligt känner jag att det är. Inte för at jag för tillfället tänkt göra det, men det skulle ju
vara jävligt kasst om jag inte fick det för att mina ögon är små jävla fuckers.

Tycker det bara blir värre och värre.
Tänk om jag blir blind en dag.
Jag vill fan inte bli blind.

UUUÄHHH nu kollade jag nyss på en ögonoperation på Youtube, de stack in nålar och skit rakt in i ögat
och sög ut vätska och fucking hell vad obehagligt att se! Man ska inte ha nån som gojsar runt inuti ögat.
Så är det bara. Har kollat på laseroperationer också förut, för att jag ju själv skulle vilja göra en någon dag,
men usch usch usch vad läskigt det är. Man vill nog inte riktigt veta hur det går till. Fan.
 


Middag?
 

 

Postat av: Johanna

skulle också vilja köra en laseroperation, förstå att slippa glasögon och linser! men är alldeles för feg!

Svar: Ja, hu....
Ida

2014-06-17 @ 22:30:25
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0