Midsommarafton 2014

Igår var det alltså midsommarafton! Det var ca 12-14 grader ute, men vi trotsade kylan och hade vår sedvanliga
picknick på Åsen! : ) Jag, iklädd termoleggings under klänningen, samt stickad tröja, jacka, halsduk, vantar..
Och de där fake-Converse:n som går typ ända upp till knäna. Yum! 


Midsommarstången var visst.... knipsad! En liten olycka när de skulle resa den, Knak, sa det visst... ^^



Sen tog jag & familjen Fahlman/Johansson ett litet besök hos pappa på boendet, lite kaffe och lite snack.
Sen åkte vi ner till Munkan och fortsatte midsommarfirandet i partytältet på altanen hos familjen Furin! ♥



Kött på pinne och korv på snöre! Inget konstigt alls!  Och Elin pyntar citron- och limekakan som Herman gjort!



Molly tyckte visst att HÄR passar det bra att bryta av en bit. Så det gjorde hon. Nom nom nom. 
Sen tyckte hon visst att hon skulle ta hand om vinet också. Så det gjorde hon. Har det handtag så har det.
 
 
Tack (några av) syrrorna + familjer för en mysipysig midsommar! Förjävla kall, men terassvärmaren var KUNG! 
  



...och idag har jag jobbat, mådde skitdåligt imorse, inte bakis för jag hade inte alls druckit mycket, men nåt var
det iallafall som gjorde att min kropp helt sade ifrån sig allt vad ansvar och funktion heter! Men jag gick till
jobbet iallafall, och jobbade lite drygt 11-17. Phew. Är SÅ trött. Ska ligga i soffan nu, och till middag har jag
köpt lite enkelt, men supergott; färska frallor, kallrökt lax, philadelphia, tomat, rödlök, röd paprika, citron... favvo!
Men det får bli senare. Nu ska jag dega.
  

Postat av: Linda

En liten bild på fake-conversen kanske? ;)

Svar: Det ska jag väl kunna ordna.... :D
Ida

2014-06-23 @ 22:20:09
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0