Mu.

Middag 01:40, uppstigning typ 12:30, frukost 13:10 till Ellen show... och känsliga Ida gråter till en
dansuppvisning av So you think you can dance-dansarna, plus lite här och där, hela tiden, som vanligt. ^^
Haha. Nu är klockan 13:55 och jag ska dricka upp mitt kaffe och försöka ta mig ner på stan. Inte för att
det är speciellt SVÅRT, men mer att jag är så himla långsam, för jag ska göra arton saker samtidigt,
som jag sminkar mig, klär på mig, etc. Lalala. 

Jag måste köpa linsvätska, och kolla lite grejer på Apoteket - migränmedicin och eventuellt nåt smink-
borttagningsmedel - och så bara glida runt lite, i brist på annat. 

Jag har drömt mardrömmar nästan hela natten och kroppen är svag. Har försökt sjunga i ett par dagar
men det går inte just nu, men jag hoppas det går över snart så vi kan repa lite. Har lite upcoming gigs.
 
 

Och hallå, när kommer sommarvädret?

 
 
 
 

Postat av: carro

här har de regnat som fan idag, sjukt tråkigt.

Svar: Lite blandat sol / moln idag, men det är väl skitkallt som vanligt! Vill inte ha regn, igår kom det helt sjuka skurar! ^^
Ida

2014-06-23 @ 14:04:43
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

här varierar vädret mellan ösregn och sol.. och kallt som bara den :(

Svar: Lagom tills jag skulle ner på stan så började det regna och höll på i flera timmar. HAHA, så jävla typiskt... ^^
Ida

2014-06-23 @ 18:04:51
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0