Nattliga aktiviteter.

Inatt borde jag ha sovit. Var supertrött. Men även om kroppen är nästintill sovandes redan, är hjärnan
ändå inte riktigt överens med det. It never rests. Jag saknade långhåret. Och vilken tur jag har som kan 
plcoka fram det bara sådär! Så inatt var jag långhårig, och provade den där nya tröjan från jobbet som
passar bättre till långhår : ) 

 
Och sen provade jag annan tröja som också passar bättre till långhår. Den är inte ny, men fin, och den vill användas!

 
Sen tänkte jag att jag ville testa lite mer frisyrmässigt. Så jag satte fast ett gammalt trassligt löshår i mitt lilla
hår, och undrar hur i hela världen jag ska lyckas spara ut till detta? Hur jävla galet blir det inte på vägen?
Folk som har den här frillan har väl i de flesta fall haft långt hår innan och sedan rakat bort allt utom det långa,
och inte behöver grow some shit ass long time från en kort mohawk...? ^_^ HUVR ska det gå till? Be Linette
om världens smalaste hårförlängning? Hihihi. Fick ju ganska nyligen korta ner det som var för långt lixom.
Att växa till detta känns som en mission impossible. 

Om man nu ska snacka om diverse i-landsproblem.

 
HAHA, TRASSEL! Men ni fattar grejen. Jag vill jag vill jag vill. Men hur men hur men hur.

: D

Ja, det snöar i mitt badrum, om någon undrar.
   

Postat av: Patrik

Allt går, så du kan absolut spara till den där frisyren… Men, visst kan det nog bli bökigt när håret är så där mitt emellan, lite för långt och lite för kort för att göra något av. Fast då kan ju du ta fram långhåret och gömma tillväxten under :)

Svar: Ja precis! Men som sagt, lång process, med mycket tveksam frisyr där emellan... hmm.... : )
Ida

2014-06-15 @ 19:58:39
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0