Oh not you again.

Det är så stökigt. Jag orkar inte.

Men.
Måste.




 
Klockan är 20:30 och ikväll är det dags för nya avsnitt Big Bang Theory! TJOHOO! 
21:00 på femman, obs obs! : ) Dubbla avsnitt och allt. Borde fixa käk INNAN det, för det blir
alltid så himla sent men jag är inte hungrig nu...? Ska grilla lax på balkongen igen, tar två filéer
så blir det rester till lunchen imorgon också. Köpte asgoda krossade tomater också så jag kan
göra grym pasta + sås, men är inte sugen på något varmt just nu. Det ska bli kallare i veckan
(...såklart....) så det passar säkert bättre någon annan kväll. 

Känner mig både glad, och ändå ganska tom och lite ledsen, i kroppen/huvudet/hjärtat.
I don't like it.

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0