Regndroppar & kattofflor.

Idag har det varit riktigt kasst väder, som sig bör. Ungefär. Regn, regn, och regn, lite sol däremellan också,
men mest regn. Regn på Ida på väg hem på lunch, regn på Ida på väg tillbaka från lunch. Nåja, jag har ju
iallafall snygga gummistövlar och en bra regnkappa. : )

             
  
Hämtade ut två paket på väg från jobbet, först en klänning som jag bytte från HM.com, den förra var minimalisk
i storleken, just över bysten, vilket är spännande då jag inte HAR NÅGON. Måttar 68 cm under bysten och ca 76 cm
rakt över, och XS ska vara 80 cm... men den var mycket liten i storleken alltså. Vi får hoppas S sitter bättre! 
Bild kommer säkert! ^^ Även ett paket från Nordic feel, innehållandes två stycken hårpulver och en smarrig parfym! 

          


Hallååå, kolla vilka söta katt- och hundtofflor på jobbet! Miriam och jag valde ut de sötaste. Jag = katt. Såklart!

          
          
 
Med svans och allt! SWEEEET! Kattofflorna var tyvärr svanslösa.
 
Mina kinder är varma och lite röda.... inte ska jag väl bli sjuk? Jag är väl bara trött som fan?
Oj, nacken gör himla ont också... nej, har inte tid att bli sjuk, nej tack nej tack.

          
 

Postat av: Johanna

Men kattofflorna, jag dör så söta!

Svar: JAG VEEEEEET!! Hahaha aaahh :) (2 par för 100:- and I pay like not so much pga personalrabatt) : 3
Ida

2014-06-25 @ 21:22:02
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0