Tisdag.

Det är dags för tisdags-viiiin! : ) Ska laga laxpasta och då blir det förstås vitt vin i såsen, men lite vitt vin
i glaset blir det också, minsann.  Nom nom. Har lite roliga planer inför helgen som jag inte kan avslöja förrän
efteråt, eller iallafall på lördag kväll! Men då har jag ju ingen blogg inom räckhåll. Man kanske skulle ta och
byta abonnemang och telefon snart... hehe... 

Hjälper mia lite med ny bloggdesign, men de har ändrat lite sedan jag höll på som mest, så vi får väl se
om jag får till det... men nu måste jag ju fixa middag annars blir klockan mitt i natten! Och det är ju dags
för The Big Bang theory om tio minuter också, weeee! Då blir Ida glad! -BANG! :D
                          
          
                          
                           
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0