Var visst på klotterhumör.

Alltså. Det här med mobilen. Och foton.
Jag har fortfarande inte"fått igång" den som förut, den känner fortfarande inte av minneskortet.
Så jag lär väl byta mobil inom en snar framtid. Herman sa att han hade en minneskortsadapter 
så förhoppningsvis kan jag rädda bilder + videos från mobilen before it's Bye bye.. 

Har fått ladda in bilder på ett nytt sätt, sedan den började dumma sig. Nu funkar inte det heller.
Fattar inte. Nu är det ju lixom DATORN som inte verkar fatta att den ska öppna programmet,
och själv blir jag så otroligt less på teknik, o.s.v., o.s.v., i oändlighet. 

Tänkte laga mat. Laxfilé indränkt i citroneppar, gärna grilla den i foliepaket på balkongen, tillsammans
med lite fina färska gröna sparrisar som jag köpte, och svänga ihop en god sallad. THE BEST, lixom.
Så strunt i de där bilderna nu, and make some dinner. 

 
Ehhh.... ja.... Hej inklippt sparris och Hej rätt så inklippt Ida också för den delen. 

Dagen på jobbet kändes lång och KALL (fyra tröjor samt VANTAR på Ida) men den gick bra ändå.
Och så önskar jag ju lite att jag också fick vara i Frankrike. Men i brist på det så tar vi lite sånthär.


PARISTVÅL? Ameh hallå. 
  

Postat av: Lilly

Vackra bilder.

2014-06-08 @ 12:14:57
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0