24:e mars

Idag är det en sånhär ledig måndag! Jag gick upp tidigare än jag gör när jag jobbar, t.o.m. Skulle på möte på FK
klockan 11, och promenaden dit är rääätt mycket längre än min pyttekorta promenad till jobbet. Som tur är så
var det fint väder, inte jättesoligt, men ändå ljust och inte speciellt kallt. Jag slog till på skinnjacka med cape:n
över, snyyyyggt och dessutom alldeles lagom varmt! (med tre tröjor under, hehe) Plus snygga stövlarna med nitar.
What a babe. För att inte tala om min snygga frilla.... som måste trimmas igen.... ^^

Efter det rätt så korta mötet så promenerade jag till Munkan och hängde med Elin & Molly, käkade lite lunch,
spånade om scenkläder, sen kom Maja hem, vi fikade lite, och så var jag där i hundra år till, sen kom Herman
hem och seeeen när klockan var typ 18:20 så knallade jag hemåt. Fast först lite på stan, för en sväng på Paus.
Sen hem, via Willy's. Köpte en massa jox, mest nyttiga och bra grejer, som jag sedan balanserade upp med en
B&J-glass! Första gången jag köper en! Har ätit det förut, förstås, samt fått en, men aldrig köpt själv. Tycker det
är förjävladyrt egentligen, men det verkade vara dags nu, denna måndag.  

                         
                         
                        
 
 
Står just nu och kokar potatis. För att göra en ny "potatissallad". Freestylade ihop en häromdan som är slut nu,
det gick till ungefär såhär: potatis, morötter, kikärtor, tomat, avocado, vitlök, creme fraiche - med smak av senap,
vitt vin & schalottenlök... blanda blanda, krydda med lite örtsalt & peppar, tadaa! Skitgott till laxen (Läs: den goda
varmrökta laxen de sålde på Ica till mycket förmånligt pris som jag bunkrat upp med!), och eftersom jag har lax kvar
så gör jag lite nytt klegg bara. Finfint.  

  
 


Vet ni vad som hände idag, för 14 år sedan?
Jag & min pojkvän förlovade oss. Vi var världens lyckligaste.
Vet ni vad som hände idag, för 13 år sedan?
Det var begravning för min pojkvän. Livet är fan inte rättvist.
  
 

Postat av: Annie

Nej, livet är fan inte rättvist. Att förlora dem man älskar är så fel :-(

❤❤❤

Svar: ❤ Puss & kram syster!!
Ida

2014-03-24 @ 20:59:05
Postat av: Carro

Vilka fina bilder : )

Åh.
Nej.
Fy fan.
Livet är inte rättvist :((((

2014-03-24 @ 21:52:06
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se/
Postat av: L

Nää orättvist e det :/ * styrkekram*

Svar: <3
Ida

2014-03-25 @ 11:18:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0