4 months of growing!! :D

Sjukt glad & duktig tjej "firar" 4 månader idag!   
*pekar ivrigt på mig själv* :D ♥ 

Kan knappt fatta det! FYRA MÅNADER! Sedan jag stod där med mitt nyrakade hår och kände att NU,
nu är det dags igen, nu är det dags att försöka börja om, försöka på nytt, en dag i taget, med siktet
naivt inställt på att hinna spara ut en kort cool frisyr till showen i slutet av april. OCH KOLLA IN!

                               
     
 
Det är ju så gott som en frisyr redan! Det är fan FÖR LÅNGT på sidorna, ett problem jag aldrig haft, och nu är
det dags att ta fram trimmern igen! Tror faktiskt att jag bokat Elin imorgon för lite "Bzzzzzzz"...... : ) IIIHHH!
Är nästan lite nervös! Men så jävla otroligt glad & stolt över mig själv, att jag lyckats såhär bra, att jag orkar
vara såhär stark när livet är så svårt och hårt! Är inne i en stressig period som varje vår, med show och allt,
och jag har svårt att låta bli att ha fingrarna i håret så jag måste vara MYCKET uppmärksam på att jag inte råkar
pilla!! Jag måste fortsätta vara stark! Stressigare kommer det bli men jag är stark, jag klarar det här, jag vet att
jag gör det, jag måste göra det! HEJA IDA!!! :) ♥ 
 

Och här kommer en rolig playlist som jag började på i somras, man vill bara dansa omkring i köket, för fan! : ) 
*och det göööör man!* 


 

Postat av: Patrik

Kan bara säga: Heja Ida! Det går ju riktigt bra :)

Svar: Tack snälla Patrik! Det går så JÄVLA bra! :D
Ida

2014-03-12 @ 23:13:57
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: johanna

Heja heja Ida!! du är så duktig!!

Svar: Tack snälla Johanna! Jag känner mig SJUKT duktig!! : D
Ida

2014-03-12 @ 23:23:29
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0