"Just keep swimming, swimming, swimming..."

Mne oj vad klockan böev mycket! Vad har jag för mig som gör att jag inte kan gå och lägga mig?
Å, jo, se här, se här.... jag har varit och simmat förstår ni. Då kan man inte sova. JU


  

Postat av: Sophie

Tack finaste du för kommentaren på min blogg. Blev så glad när jag läste. Jag har följt dig hur länge som helst och har beundrat dig och din styrka, hur jävla modig du är! Du är en stor förebild.
Kul att du gillar min blogg också, det gör mig extra glad när det kommer från självaste dig;)
Stooor kram Sophie

Svar: Wow, vad glad JAG blir! : ) Kul att spana in hos dig där också, inte bara på Dayviews.. Jag tyckte om att läsa din blogg, härligt att se att det är fler som är öppna med sina "problem". I like that : ) Så jag kommer absolut att kika in igen!
Ha en fin helg och stor kram tillbaka!
Ida

2014-03-07 @ 14:27:20
URL: http://www.sophiemagnus.blogg.se
Postat av: Patrik

Tänk om jag var lika bra som dig på att simma, men jag bara sjunker… ända tills knäna tar i botten. Oavsett hur djupt det är…

2014-03-07 @ 21:24:42
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0