Thumbs up.

Dagens ord: Slemämnen.

"Fröets skal består av flera lager som är rika på både fibrer och slemämnen."

Mmmm! Blir man inte hungrig? Njaeh. Hahaha. 


Jag var och handlade efter jobbet. Jag orkade ju inte det igår. 
Och kolla in detta, ser det här ut som en typisk Ida-kasse? Var är all choklad? Var är popcornen?
Okej, Cola köper jag inte alls så ofta som förut, men det här ser ju nästan FÖR bra ut? ^^

 
På jobblunchen, från "den sämsta sidan" - med mina lite ojämna fläckar, men de får också vara ute och synas.. ^^

 
Så gäller det bara att LAGA MAT också, inte bara vara nöjd med att man handlat så duktigt,
och sen lägga allt i kylen / skafferiet, och sen glömma bort det... hehe. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0