15:e maj, mellannamnsnamnsdag.

Idag har jag varit på möte på AF och sedan blev det en supersnabb Donkenlunch med lillasyster!
Sen skyndade hon tillbaka till jobbet, och jag skyndar ingenstans. Har 5 timmar till det är dags för 
träning med showgänget, undrar om man skulle ta sig en liten nap.... eller typ städa lite, nånstans.
Båda förslagen är bra, tycker jag. Man hinner säkert båda. 

Stod precis och kollade igenom mobilen lite, skulle slänga in en bild, och upptäckte att jag som vanligt
ligger efter. Alla de där "vardags-crap-bilderna" jag tar till blogg etc, de som jag aldrig lägger in!
Så mycket onödig plats de tar i mobilen för tillfället! Här t.ex., från en liten sväng på stan, då jag provade
massa kläder för att jag inte hade nåt annat vettigt att göra.. förra fredagen närmare bestämt!

Den här ljusrosa klänningen på H&M, kostade 499 kronor och var superfin, men man ska, trots storlek 34,
ha bröst stora som honungsmeloner, för att passa i den. I do not havez. 


Provade en som var lite mindre flådig, men jag har för kort överkropp (tack vare ryggoperationen) så den satt
inte heller som den "ska".. Blev bara en bild, som knappt visar på problemet, men det var iallafall synd,
den var fin! Och svart, som vi ju gillar allra mest... ; ) 

Sen provade jag bikiniöverdelar. Något som jag nästan maniskt samlar på, fastän jag aldrig badar. Oh the irony. 
Eftersom jag är i princip helt platt, så provade jag ett par stycken som var mycket dramatiska in the area.


På kvällen blev det fredagsmyyyyyys på Pizzeria Karavan med Hanna, Leo & Viggo. Fett! ♥
 
 
Oh yez I havez baconz and eggz on ma pizza!

 
I söndags var jag jättetrött och seg och tog den här bilden på jobbet, haha:

 
Sen fota håret lite hemma i badrummet:


Ovanligt platt och NERÅT! Haha! Men fasen vad det växer, vad fint och braaa! ♥

 
Och här fotade jag lastbil i trängselkaos på vägen till Erikslund med Bea i måndags. Som vi skrattade åt Bengt!
....det framgår inte riktigt av bilden, men spännande var det.... ^^

 
                              ÅH VILKA FINA ELEFANTER, JAG VILL HAAAAAAAAA
  
 
Första solen på en vecka typ, då blir man glad. Fotat från jobbdörren häromdagen... : P 
På kvällen var himlen något mer tveksam.
 

Och här är en en timme gammal knasbild från Hannas bil. Och ja, här är man nu. Hemma. Sova? Städa?
Det är SOL UTE! Fatta vad nice! Molnen slåss lite däruppe om att få synas, men det kan nog bli en kaffe
på balkongen iallafall. Förut när jag hade madrassen där ute kunde man ligga där och sova. DET VAR NICE.

 
Sofia, idag, lixom. Ett av tre. 
 
 
 

Postat av: Sandra Wasberg

Älskar elefanterna!!

Svar: Jaaaaaaaaa!
Ida

2014-05-15 @ 21:38:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0