Better?

Vad depp jag låter. Uhm, är. Jag kan ju försöka lyfta fram lite bra saker också. 
Som gårdagen t.ex., när jag äntligen kom iväg på kvällen. Next stop - Thess & David!, lixom,
och så fick man en kväll fylld av skratt, osthjärtan, vin, tårta, foton, musik..... Priceless
Nu ska vi se, det var jag, Thess, David, Elin, Erika, Robbin, Robin, Bella, Karin, Julia, Emelia, Jenny & Jenny.
Precis hur bra som helst. Sen så SKULLE JAG INTE ut på krogen, eftersom det är jobbhelg, men vi gick ut
innan 12 för att få gå in gratis (Kände mig som 14 år när vakten i dörren hällde ut en dricka jag hade med mig i
väskan, men den låg ju enbart där för att följa med hem igen, jag skulle ju inte gått ut!! Hahaha!), och sen gick 
jag hem när klockan tickade mot halv två, tror jag? Så visst, jag borde sovit kl 1 (med min tablett) men det blev
ju inte helt ohyggligt sent ändå, och jag hade en så himla bra kväll! Fick bugga med Andreas också, och lite med
Robin, och så passade vi på att pussas & kramas lite med Mia som (tyvärr) jobbade i garderoben. hon var minsann
också lite buggsugen... : ) 



                                                        ( insert krogbesök here )


Titta, ute med korthåret och allt! Krogpremiär för frillan minsann, men den har ju blivit alldeles "för lång" så det
fick inte stå upp, utan blev mer en backslickvariant, haha, och LÅNGKLÄNNING, fast nu lät det lite flådigare
än vad det var... det var en tunn grå bomullsklänning, utanpå ett svart linne och svarta tights.... ; ) 

                                     
 
Tralala.

Och här är min middag som jag ätit. Tralala igen, gott var det, med bästa coleslaw'n. 

                         
 
Alltså. Som en stor kladdig hamburgare, förstår ni väl.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0